RssFacebook
Pages Menu
Categories Menu

You Tube hirdetés

Mennyibe kerül a Youtube hirdetés?

- amennyit rá tudsz szánni… itt is aukciós rendszer dönti el kinek a hirdetése jelenik meg hol és mikor CPV cost per view val kell számolni nem a CPC-vel csak virtuális CPC számolható ki

In search átlag: 5-20 Ft CPV

InDisplay : 10-22 Ft CPV

In Stream: 4-10 Ft PV

Virtuális CPC 40-90 Ft.

VTR erősen függ a relevanciától….

Próbáljuk meg összekötni a Youtube videó csatornát a Analyticsel mert sokkal több infót kapunk PL: Call to action overlay hirdetést így lehet beállítani és látni fogod a kik látták a hirdetést korosztály szerint.

Itt is nagyon fontos legyen jól szépen beállítva a youtube video csatorna

Call to action Overlay  a youtube videóhoz kapcsolódik nem az Adwords-höz

56×56 kép külön kell hostolni

CTR  1-2% nem működik túl jól csak kiegészítésnek jó

In search : kicsi de erős

In Display : inkább image Brandig építésre jó

Milyen hosszú legyen a videó?

Fordított TV a Logo legyen az elején mert hamar elkattinják főleg a In Displaybe

In Stream-be első 5 másodperc a legfontosabb építsél be Branding elemeket!!!!

 

youtube hirdetés videó előtti 5 másodperc a legfontosabb

IN STREAM Freguency Cap

-enélkül tilos in stream hirdetést futtatni mert sok lesz a megjelenés és sok negatív bejezésed lesz

- 3-5 hét /egyedi felhasználó ne legyen több mert negatív lesz

Demográfia Fontos? NEM

- a legtöbben úgy használják a youtube-ot hogy nincsenek bejelentkezve

- ki kell kapcsolni a korcsoportokat unknow a legjobb

Kampány szerkezet?

- Külön In search+In Display

- Külön kampányt a In Stream kell a frequency cap miatt

-  Külön GND kampányt

Mindig lesznek negatív beírások hozzászólások, tudni kell kezelni….

Legfontosabb hiányossága a Adwords Editor …..problémás a ügyfél felé kommunikálni

Ügyfél !!!

Jó de akkor hol?  és miért nem ott és mikor jelenik meg? Csinálj táblázatot….ha van rá időd

Videó Remarketing GDN kampány 

- nincs szükség a listákhoz kódokkal nem kell szarozni

- a kialakított listát lehet használni a GDN kampányoknál tehát elkapod a videóval utána a bannerrel

vagy elkapod a videó 3. részével azokat akik látták a 1. részt ehhez kell legalább 3 részes videó itt nagyon jól lehet játszani a felhasználókka