RssFacebook
Pages Menu
Categories Menu

Remarketing

A webhelyet korábban már meglátogató emberek elérése remarketing útján

A remarketing egy olyan funkció, amelynek segítségével elérheti azokat a felhasználókat, akik korábban már felkeresték webhelyét, és releváns hirdetéseket jeleníthet meg számukra, miközben a Google Display Hálózat egyéb webhelyeit böngészik. Ha például az emberek úgy mennek el az Ön webhelyéről, hogy nem vásárolnak semmit, akkor a remarketing révén akkor is kapcsolatba léphet ezekkel a potenciális ügyfelekkel, amikor ők más webhelyeken böngészgetnek. Sőt, még arra is lehetősége van, hogy olyan vonzó üzenetet vagy ajánlatot jelenítsen meg számukra, amellyel rábírhatja őket arra, hogy visszatérjenek a webhelyére, és hajtsanak végre egy vásárlást.

A remarketing segítéségével a megfelelő közönséget a megfelelő üzenettel szólíthatja meg. Ehhez webhelyének minden lapján el kell helyeznie egy kódrészletet (remarketingcímkét).

Ha ezt követően vásárlók érkeznek webhelyére, felkerülnek aremarketinglistákra. Később pedig olyankor is elérheti ezeket a potenciális vásárlókat, amikor ők más webhelyeken böngészgetnek. További információ a remarketing működéséről.

Példa

Tegyük fel például, hogy Ön kutyákra és macskákra való ruhákat árul. A remarketing funkció használatával a kutyaruházattal kapcsolatos hirdetéseit a Display Hálózaton jelenítheti meg azoknak a felhasználóknak, akik korábban felkeresték webhelye kutyaruházattal foglalkozó részét. Ehhez egy címkét kell elhelyeznie webhelye összes oldalán, majd az AdWords rendszerben remarketinglistát kell létrehoznia webhelye “kutyaruházattal” foglalkozó oldalaihoz.

Remarketing

Remarketing

Kinek érdemes remarketinget alkalmaznia

Legyen szó akár az értékesítés vagy a regisztrációk számának növeléséről, akár márkanépszerűsítésről – a remarketing minden kampány esetében stratégiai fontosságú összetevő lehet. Ez a hirdetők valamennyi fajtájánál növelheti a beruházási megtérülést (az ROI-t).

Remarketinglisták létrehozásához a következő kampánytípusok valamelyikét kell választania: „Csak a Display Hálózaton – Remarketing”, „Csak a Display Hálózaton – Összes szolgáltatás” vagy „Keresési és Display Hálózat – Összes szolgáltatás”.
kampánytípus bármikor átállítható. Ne feledje, hogy a típus átállítása esetén bizonyos, a hirdetések megjelenítését is befolyásoló funkciók eltűnhetnek vagy kikapcsolódhatnak.

Tipp

Amennyiben Ön keresőmarketinget folytató hirdető, akkor a remarketing segítségével integrált kampánystratégiát valósíthat meg. Miután forgalmat irányított webhelyére a keresési hirdetések segítségével, a remarketing segítségével elérheti a webhelyét korábban felkereső felhasználókat oly módon, hogy hirdetéseket és különleges ajánlatokat jelenít meg számukra a Google Display Hálózaton.

A remarketing segítségével megnövelheti meglévő kampányai beruházásának megtérülését (ROI). Ha például egy kampány rendelkezik olyan kulcsszavakkal, amelyek forgalmat hoznak a webhelyére, akkor a remarketing használatával esetleg megnövelheti a konverziók számát. Akár olyan kulcsszavakkal is kísérletezhet, amelyek korábban nem eredményeztek konverziót, azonban a remarketing használatával akár növelhetik is megtérülését.

Miért érdemes remarketinget alkalmazni a Google rendszerben

Az AdWords remarketing olyan testreszabási lehetőségeket és rugalmasságot biztosít, amely nagyban hozzájárul a hatékony kampányok levezényléséhez. Néhány előnye:

  • Testreszabott közönségek: A remarketinglisták ötletes módszerekkel szabhatók testre. Például fellelhetők a “bevásárlókosarakat elhagyó ügyfelek”, vagyis azok a felhasználók, akik bevásárlókosarat hoztak létre, de nem végeztek tranzakciót. További információ a remarketingkampányok stratégiáiról.
  • Hatókör és intenzitás: Nagyszámú felhasználó érhető el naponta, hetente vagy havonta többször. Mivel nagyszámú webhely csatlakozott a Google Display Hálózathoz, a listákon szereplő felhasználók könnyen elérhetők, miközben ezeken a webhelyeken böngésznek. További remarketinges optimalizálási tippek.
  • Hatékony árképzés: A Google aukcióin hatékony árképzéssel érhet el magasabb befektetési megtérülést (ROI). CPM- és a CPC-ajánlattétel esetén az ajánlatokat rugalmasan módosíthatja a kampánycélok elérése érdekében. AKonverzióoptimalizáló használatával az automatikus ajánlattétel előnyeit élvezhet, amely eléri az Ön által megcélzott CPA-értéket.
  • Célzási kombinációk: a kampányban egyéb célzási módszereket is meghatározhat, például témakörök vagy kulcsszó alapján történő kontextus szerinti célzást. Ezzel például lehetővé válik látogatóinak elérése a Display Hálózat kontextus szerint releváns oldalain.
  • Egyszerű hirdetéskészítés: többféle hirdetési üzenetet hozhat létre szöveges hirdetésekben, vagy a Vizuálishirdetés-készítővel ingyenesen készíthet képes és videohirdetéseket.
  • A hirdetések megjelenítési helyeinek átláthatósága: teljes mértékbenátlátható, hogy a hirdetések milyen webhelyeken jelennek meg. A webhelyek teljesítménye alapján csökkenthető vagy növelhető az ajánlatok értéke, illetve a hirdetések megjelenítése a legjobban teljesítő webhelyekre korlátozható. Tudjon meg többet a remarketingkampányokhoz használt stratégiákról.
Remarketing

Remarketing