RssFacebook
Pages Menu
Categories Menu

Online Marketing

Marketing Szolgáltatásaink

1. Online marketing szolgáltatások és tanácsadás:

Google Adwords kampány- legyen első a Googleban a legfontosabb kulcsszavakra, ne várja meg míg versenytársai elhalásszák Ön elől az ügyfelek!

Google-nak fizetett kattintás alapú rendszer, mely nagyban elősegíti weboldalának forgalom növekedését ez által a bevétel növelését is. Jelenleg hazánkban ez a legjobb mérhető PPC online marketing eszköz.

Hogyan működik?

Az Google AdWords az Ön által forgalmazott termékhez vagy szolgáltatáshoz kapcsolódó kampány alapján hirdeti az Ön termékét.

Mégpedig úgy, hogy a felhasználó által megadott kulcsszóra történő keresés esetén jelenik meg az Ön hirdetése a találati oldalon, amin keresztül a felhasználó azonnal eljuthat az Ön weboldalára, ahol az Ügyfél által keresett termékről vagy szolgáltatásról részletesebb információt szerezhet, illetve kezdeményezhet árajánlat kérést, kapcsolatteremtést vagy megrendelést.

adwords

Mi az előnye a keresőmarketingnek?

A vásárló vagy érdeklődő olyan személy, aki azért kattint az Ön hirdetésére, mert az Ön termékét vagy szolgáltatását keresi. A vásárló, a hirdetésre klikkelve pedig azonnal ahhoz a termékinformációhoz jut, amit keres, tehát a figyelme nem terelődik el a konkrét célról, ezzel igen magas valószínűséggel ügyféllé konvertálható.

Hirdetéseit Magyarországon kívül is meg tudjuk jeleníteni.

Google Adwords Kampányokat kezelünk az alábbi nyelveken: angol,német, cseh,szlovák,román,francia

További információk a Google Adwords szolgáltatásról itt http://www.google.hu/intl/hu/ads/

googlehirdets

- Link Marketing – weboldal linkjének elhelyezése minél több link gyűjtő oldalon és katalógusban.

Az ideális külső Link hivatkozás

A link marketing feladata, hogy minél több, a honlapra mutató külső hivatkozás legyen. A külső hivatkozások értéke nem egyforma: egy forgalmasabb honlapon elhelyezkedő linkről több látogató érkezik.

Az ideális link

 1. olyan weboldalról mutat ránk, amely:
- témába vágó
- jó látogatottságú
- a Google sokra becsüli (magas PageRank érték)
- kevés kimenő linkkel rendelkezik
- nem kell a hivatkozó weboldalra visszamutató linket kitenni;
2. szövege azokat a kulcsszavakat tartalmazza, amelyek a hivatkozott weboldalra is jellemzők

facebook kampany

-  facebook kampány

Egyre nagyobb az érdeklődés Magyarországon is a Facebook-on való hirdetések iránt. Több mint 3,5 millio felhasználó!

Azon ügyfeleink számára, akik mérlegeik a Facebook kipróbálását, összefoglaltuk tapasztalatainkat az eddig futtatott kampányainkból:

Hogyan működik?

A többi PPC rendszerhez hasonlóan a Facebook-on is kattintás alapú az elszámolás. A hirdető cég a Facebook-on is csak azok után az érdeklődők után fizet, akik meglátogatják a honlapját.

Az átlagos kattintási árak hasonló árszinten mozognak, mint a Google Content vagy az Etarget hálózatban, vagyis 30-100 Ft közötti átlaggal érdemes számolni. Természetesen itt is van mód az optimalizálálsra, amely révén akár 20 Ft-ig is le lehet csökkenteni a klikkárakat.

Fontos, hogy a Facebook hirdetés nem keresőhirdetés, vagyis nem keresési találati lapok mellett jelennek meg a hirdetések, hanem az oldalak tartalmától függően, de általánosabb kontextuális illesztéssel.

Az induló kampányoknál külön stratégiába foglaljuk, hogy kiket irányítunk külső weboldalakra, és kiket a rajongói oldalra, azaz a rajongói tábor növelésére, “adatbázis-gyűjtésre”.

Az Ön cége, szolgáltatása, terméke határozza meg, hogy a fenti lehetőségek közül melyiket részesítjük előnyben.

ETARGET kampány kezelés (iwiw, femina.hu, vg.hu, stb oldalakon)

Online Marketing oktatás személyre szabva

Ha Ön inkább szeretné elsajátítani az online marketing alapjai személyes órákkal rugalmasan állunk rendelkezésére.

Általános óradíjunk 3000 Ft-tól. Témák : SEO, SEM, Link Marketing, Web 2.0 technikák

- Keresőmarketing  – Google Adwords személyes oktatás

Elkezdte már a Adwords kampányát de nem biztos benne hogy jól csinálja?

Segítünk beállítani kampányát illetve hasznos tanácsokkal látjuk el Önt hogy hatékonyan tudja pénzét elkölteni

- Kulcsszó kutatás

Kulcsszókutatás a lelke, mind az AdWords kampánynak, mind pedig a keresőoptimalizálásnak. Egy nem megfelelően kiválasztott kulcsszóra optimalizálni több 80.000 Forintért, vagy havonta elkölteni 50.000 Forintot rosszul beállított AdWords kampányra több mint pazarlás!

Miben segít a kulcsszókutatás?

  • Egy első hely a Google-ban akár 40 % -al is növelheti látogatóinak számát! Ezeket a látogatókat részint a konkurencia orra elől halásszuk el, másrészről pedig –ami még fontosabb- a honlap látogatóiból vevők lehetnek. Egy jó helyezés pénzt ér.
  • Akadnak olyan kulcsszavak, amikért nagy a konkurenciaharc, míg mi ajánlunk más alternatív szavakat, amire a megrendelő nem is gondolt volna, mégis többen keresnek rájuk, és több üzletet hoznak. Minek konkurenciát generálni ott, ahol nincs?!
  • Fontos megemlíteni, hogy a helyezések a Google-ban folyamatosan változnak (változhatnak). Amelyik szóra ma még első egy honlap, az a szó holnap lehet hogy visszaesik. Ezért ajánljuk a keresőoptimalizálás mellett a keresőhirdetés beépítését is cége online marketing stratégiájába!

Mielőtt egy honlap elkészíttetésébe vagy a meglévő átalakíttatásába fog, mindenképpen a legfontosabb első lépés, hogy összeállíttassa azon szavak listáját, amelyekre optimalizálni vagy hirdetni akar.

Árajánlatért kérjük, keressen minket a kapcsolat oldalon keresztül.

Keresőoptimalizálás weboldalelemzés

Keresőoptimalizáció elemzés szolgáltatásunk révén az Ön weboldalának elemzését vállaljuk el.

Az elemzés - az általunk Önnek átadott Pdf dokumentum – részletes gyakorlati javaslatokat és ötleteket tartalmaz, mely alapján webmesterei azonnal megkezdhetik weboldalának átalakítását.

  • Kulcsszóelemzés
  • META értékek elemzése
  • A nyitólap, mint a web site kiemelten fontos oldalának az elemzése
  • A web site belső, tartalmi oldalainak elemzése
  • Menüszerkezet és a belső navigációs elemek elemzése
  • Az egyéb tartalmi elemeknek és a weboldal HTML kódjának elemzése
  • A weboldalra mutató linkek összegyűjtése és elemzése
  • Friendly – keresőbarát URL javaslatok

Keresőmarketing javaslatok, ötletek

Az alapcsomag ára: 45.000 Ft +Áfa

 

Fitness Marketing

 

2. Partnerkapcsolatok kiépítése, koordinálása, irányítása:

 

• Üzleti kapcsolatteremtés, ügyfélkör bővítése, kapcsolattartás,
• Ajánlati csomagok és kondíciók kialakítása, egyeztetése
• Lehetséges partnerekkel való tárgyalások szervezése, lebonyolítása, tevékeny közreműködéssel;
• Partnerekkel történő megállapodások előkészítése.

3. Operatív, PR és marketing tevékenység koordinálása, irányítása:

• a kommunikációs tevékenységek folyamatos egyeztetése a Megbízóval;
• résztvevő felek kommunikációjának összehangolása;
• sajtókapcsolatok felügyelete, kapcsolattartás és tájékoztatás a média felé;
• média monitoring, sajtóközlemények készítése, disztribúciója.
• promóciós megjelenéssel kapcsolatos feladatok elvégzése és szervezése
• arculat és grafikai munka megszervezése, koordinálása
• bejövő és kimenő marketing ajánlatok fogadása, elemzése és küldése

Kérjen árajánlatot:

Szinte Romulus Loránd

online marketing szakértő

szinte.lorand@gmail.com

06 30 357 20 45