RssFacebook
Pages Menu
Categories Menu

Mérhető Eredmények

Mérhető Eredmények !!!

 

Online marketing elemei

WEBsite Usability Felhasználó barát weboldal
Keresőmarketing (SEO, SEM)
Link Marketing(link hivatkozások a weboldalra)
E-Mail Marketing (direkt mail, hírlevél)
B2B online marketing (egyedi minisite, tematikus oldalak partnerkapcsolatai)
Online PR, WEB 2.0 technic – Facebook, twitter, LinkedIN, Xing, Digg, De.li.cious
Videó marketing (reklámfilm, oktatófilm, imagefilm, videómegosztókon)

Online & Offline  Kommunikáció

-integrált kampány (online, offline)
-online marketing kampány (Adwords, Etarget)

Online Vírus marketing

Olyan rövid filmek megyek cselekvésre késztetik a nézőt…
A vírus marketing a gerilla marketing egyik fontos oldalága, mellyel lehetővé válik olcsón, gyorsan és nagyon hatékonyan kommunikálni az Internetes társadalom felé.

 Adwords – PPC (kattintás alapú) kampányok

A Google AdWords egy PPC (pay-per-click) , vagyis kattintásokon alapuló hirdetési rendszer.

A Google AdWords programja költséghatékony, mérhető, célozható hirdetések létrehozását biztosítja, amelyek a Google találati oldalain, valamint tartalmi oldalakon egyaránt megjelenhetnek. A hirdető csak a tényleges látogatókért fizet, vagyis azokért akik valóban a hirdetéseken keresztül jutnak el a weboldalra.

A Google AdWords-el nagyban növelhető a marketing  jelenlét az online piacon.

 

 

Hogyan működik?

• Ingyenes elemzési megoldás, amely jelentéseket készít a webhely látogatóinak viselkedéséről

Előnyök az értékesítésben

• Tudja meg, kik látogatják webhelyét, és honnan jönnek

• Ismerje meg, hogy a látogatók miképpen használják webhelyét, és mérje fel forgalmát

• Fedezze fel, mely látogatók eredményeznek valószínűleg konverziót, és szerezzen még több ilyet

• Optimalizálja online és offline marketingjét a kattintás utáni teljesítmény mérésével

• Mélyreható információkat szerezhet minimális tanulással

 

Google Keresőmotor-optimalizálás (SEO) a Webmester Eszközök szolgáltatással

Úgy találja, nehéz elérni, hogy a vállalkozása szempontjából fontos kulcsszavak kedvező besorolást nyerjenek? Valamennyi weboldala látható a természetes keresési eredmények között? Cikkünkben öt módszert ismertetünk, melyek segítségével a Google Webmester Eszközök szolgáltatást igénybe véve több potenciális ügyfelet irányíthat webhelyére, és javíthatja tartalmának láthatóságát.

 

#1. Küldje be ingyenesen az összes oldalát a Google indexébe

Először is, röviden ismerkedjen meg a Google Webmester Eszközök szolgáltatással. A Google Webmester Eszközök segítségével az ÖSSZES oldalát beküldheti a Google indexébe. Ez különösen azért fontos, mert így biztosítható a dinamikusan generált URL-lel rendelkező oldalak és az olyan oldalak indexelése, amelyekhez a webhely nem tartalmaz megfelelő linket. URL-jeinek webhelytérképként történő beküldésével hozzájárul ahhoz, hogy a Google internetes keresőrobotja tökéletesebb és hatékonyabb munkát végezzen webhelyének feltérképezésekor.

A webhelytérkép nem más, mint egy olyan fájl, amely a webhely indexelni kívánt oldalainak URL-jét tartalmazza. Létrehozható kézzel, a Google Webhelytérkép-generátor programjával vagy bármilyen harmadik fél megfelelő programjával.

Fontos azonban megjegyeznünk, hogy a webhelytérkép beküldése sem garantálja az adott oldal felvételét, és nem befolyásolja annak PageRank-besorolását. Ez az eljárás csupán kiegészítője a versenyképes és hasznos tartalomnak, az SEO-tevékenységek nem helyettesíthetők vele.

Webhelytérkép létrehozásához és beküldéséhez látogasson el a https://www.google.com/webmasters/sitemaps?hl=hucímre, és jelentkezzen be Google-fiókjába (azonos fiókot és jelszót használjon a Google Analytics, a Gmail és egyéb Google szolgáltatások esetében). Írja be webhelyének URL-jét a “Webhely hozzáadása” mezőbe, majd kattintson az “OK” gombra. A webhely megjelenik a Webmester Eszközök oldalon, a Webhely oszlopban. Kattintson az Ellenőrzés linkre a webhely sorában, és a részletes statisztikák, illetve hibák megjelenítéséhez igazolja, hogy a webhely az Ön tulajdonát képezi.

A Google Webmester Eszközök használatához nem szükséges webhelytérképet beküldenie. Webhelytérkép nélkül is kaphat olyan jelentéseket, melyek alapján képet nyerhet webhelye láthatóságáról a Google-on, valamint arról, hogy miként teheti oldalait a keresőrobotok számára könnyen indexelhetővé. Elég, ha bejelentkezik, és hozzáadja webhelyét.

#2. Állapítsa meg, milyen a besorolása a vezető keresési lekérdezések körében

A Google Analytics szolgáltatás Keresőmotorok jelentéséből megtudhatja, hogy hány látogatás történt a honlapján összesen és hány oldalt jelenítettek meg látogatásonként, továbbá megállapíthatja az egyes természetes kulcsszavak konverziós rátáját és egyéb mérőszámait. Csupán azt nem tudja meg, milyen ezeknek a kulcsszavaknak a besorolása. Ebben segíthet a Webmester Eszközök szolgáltatás jelentése.

A Webmester Eszközök szolgáltatásba való bejelentkezés után a saját webhelyek áttekintőoldalán kattintson webhelye URL-jére, majd a Statisztika lapra. A jelentés jobb oldali oszlopa a webhelyére vonatkozó vezető keresések természetes besorolását mutatja. Ezeket a besorolási adatokat és a Google Analytics átkattintási információit együtt elemezve megértheti, milyen szerepet játszik a konverziók számában az egyes kulcsszavak láthatósága.

Ennek az információnak a megtekintéséhez sem szükséges beküldenie webhelye térképét. Elég, ha bejelentkezik a Webmester Eszközök szolgáltatásba, és hozzáadja webhelyét.

#3. Derítse ki, hogyan látja webhelyét a Google

Tekintse meg a leggyakoribb hivatkozó szavakat — vagyis azokat, amelyek az Ön oldalaira való hivatkozásként használatosak, és azokat a gyakori szavakat, amelyeket a Google talált a webhelyén. A Statisztika lap “Oldalelemzés” hivatkozására kattintva szemügyre veheti a webhelye tartalmával és a mások által az Ön webhelyére való külső hivatkozáshoz használt kulcsszavakkal kapcsolatos trendeket.

#4. Oldja fel webhelyét

Amennyiben a webhelyén használ robots.txt fájlt, előfordulhat, hogy ezzel szándéka ellenére is blokkolja bizonyos oldalak Google általi indexelését. A Webmester Eszközök szolgáltatás robots.txt eszköze segítségével megadhat egy URL-listát, és megállapíthatja, hogy blokkolja-e valamelyik megadott oldal indexelését a robots.txt fájl. Az eszköz elindításához kattintson a “robots.txt analysis” (robots.txt elemzése) pontra a Diagnosztika lap Eszközök részén. A robots.txt fájl tervezett módosításait is tesztelheti: írja be a változtatásokat, és indítsa el az ellenőrzést. Azt tanácsoljuk, hogy a fájl módosítása előtt használja ezt a funkciót, mivel így előre felderítheti az esetleges hibákat a fájlban, és a módosításokkal kísérletezve megfigyelheti, hogyan befolyásolják azok a webhely feltérképezését.

#5. Gondoskodjon webhelye újbóli felvételéről

Ha webhelye eltűnt a keresési eredmények közül, ennek oka a Google minőségi irányelveinek megsértése miatti büntetés lehet. A webhelyével kapcsolatos problémák kiküszöbölése után Webmester Eszközök-fiókjából kérheti webhelye felülvizsgálatát. Jelentkezzen be a Webmester Eszközök oldalra (https://www.google.com/webmasters/sitemaps?hl=hu), és az Eszközök részben kattintson a “Felülvizsgálati kérelem benyújtása” linkre.

Töltse ki az űrlapot, és kattintson a “Felülvizsgálat kérelmezése” gombra. Ez az űrlap az irányelveket megsértő webhelyek összefoglaló oldalán is megtalálható. Ne feledje: ha webhelye nem sértette meg a webmesteri irányelveket, nem kell felülvizsgálatot kérnie.

A felülvizsgálati kérelem benyújtására szolgáló űrlap csak a Webmester Eszközök felhasználói számára áll rendelkezésre. Bár a Google ügyfélszolgálatának is küldhet e-mailt, amelyben webhelye felülvizsgálatát kéri, rendszerint elsőbbséget élveznek a regisztrált, azonosítható Webmester Eszközök-felhasználóktól érkező kérések.

És még valami

A Google Webmester Eszközök folyamatosan fejlődő termék, mely gyakran bővül új funkciókkal.

szolgáltatásról mindig naprakész információkat talál a Webmester Eszközök blogon (http://www.sitemaps.blogspot.com/), kérdéseit pedig beküldheti a Google Webmester Eszközök vitafórumába (http://groups.google.com/group/google-sitemaps).