RssFacebook
Pages Menu
Categories Menu

E-mail kampányok

email-marketing21

Email marketing - az ügyfelek elektronikus levélen keresztül való elérésre. Fontos azonban, hogy az email marketing nem csak a hírlevelek küldéséből áll. Ugyan úgy ide tartoznak az automatikus üzenetek, a hírleveles adatbázis karbantartása, az eseti emailek vagy a megfelelő listakezelés is.   Egy jó hírlevél vagy eDM segítségével értékes konverziókhoz juthat, de kérdés, hogy jelenleg alkalmazott megoldása a lehető legteljesebb mértékben képes-e ezt ellátni.   Az adatbázis karbantartás elengedhetetlen kelléke, hogy értékes címlistáját minél hosszabban tudja használni.

Tudja mekkora a hírlevél listája?

Tudja, hogy havonta mennyi a leiratkozások száma? Tudja, hogy miért iratkoznak le ügyfelei?

Tudja, hogy milyen megoldásokkal tudja ezt megelőzni, ellensúlyozni?  

Sok tényezőn múlhat a siker. Az eredményességet alapvetően meghatározza a levél drótváza, az alkalmazott grafikai megoldások, a technikai héttér, a levelező lista állapota és még pár hasonlóan fontos tényező.

Vajon Ön a számára megfelelő kombinációban alkalmazza ezeket?  

Bevételt nem csak a hírlevelekkel, hanem automatikus üzenetekkel is elérhet. Egy jól kialakított rendszer segítségével építheti márkáját és a megfelelő impulzusok révén személyre szóló ajánlatokkal is elérheti vásárlóit.   Ha szeretne fejleszteni email tevékenységén, vagy problémát okoznak a spam-be került hírlevelek egy elemző vizsgálat segít pontos képet kapni a rendelkezésre álló eszközökkel elérhető reális eredményekről. Az email audit során megfogalmazott javaslatokkal javíthatja eredményeit, és ha esetleg a fejlesztéssel, kampánykezeléssel, utóértékeléssel kapcsolatban van szüksége segítségre, ebben is készséggel állunk rendelkezésére.   Ha eddig úgy gondolta, hogy az email marketing mérőszámai csak a megnyitási és klikkelési százalékokat jelenti, akkor engedje meg, hogy segítsünk.