RssFacebook
Pages Menu
Categories Menu

Dinamikus keresési hirdetések Google Adwords újdonság

Dinamikus keresési hirdetések használata, létrehozása és optimalizálása

Miközben a keresési hirdetések többsége kulcsszavak segítségével határozza meg, hogy mikor jelenjen meg a Google Keresőben, a dinamikus keresési hirdetések abban különböznek ettől a megoldástól, hogy nem használnak kulcsszavakat. A dinamikus keresési hirdetések szolgáltatás ezzel szemben automatikusan, a webhely tartalma alapján jeleníti meg a hirdetéseket. Ez azt jelenti, hogy nem kell kulcsszavakat választania, nem kell értesítenie minket, ha új oldalt ad a webhelyéhez vagy vesz le onnan, és nem kell létrehoznia külön hirdetést a webhely minden egyes termékoldala részére.

A dinamikus keresési hirdetésekkel kapcsolatban először érdemes megismerkednie a következőkkel:

 

Kinek érdemes használnia a dinamikus keresési hirdetéseket?

Íme néhány olyan eset, amelyben az adott típusú vállalkozás számára előnyös lehet a dinamikus keresési hirdetések használata:

  • Ha a webhely különböző termékeket és szolgáltatásokat kínál.
  • Ha a webhelyén feltüntetett szolgáltatások vagy termékek listája gyakran változik.
  • Ha szezonális termékcsaládokat vagy egyéb ajánlatokat kínál.

Miért érdemes használni a dinamikus keresési hirdetéseket?

A dinamikus keresési hirdetések többek között az alábbi előnyöket nyújtják:

  • Időt takarít meg. Nincs szükség kulcsszó-hozzárendelésre, ajánlattételre és hirdetésszövegre a webhelyén található minden egyes termék esetében. Ehelyett a Google által készített természetes keresési index alapján meghatározzuk webhelyéről, hogy milyen keresések lehetnek relevánsak a webhelyén fellelhető termékek szempontjából.
  • Releváns hirdetéseket jelenít meg. Ha egy ügyfél keresése relevánsnak számít az Ön terméke vagy szolgáltatása szempontjából, dinamikusan létrehozunk egy hirdetést olyan címsorral, amelyben szerepelnek az ügyfél keresési kifejezésének szavai, valamint hivatkozik a hirdetés céloldalára.
  • Szabályozhatja kampányát. Lehetősége van a teljes webhely alapján készülő hirdetések megjelenítésére is, de dönthet adott kategóriák vagy oldalak alapján készülők mellett is. Emellett ha egy adott termék ideiglenesen nincs készleten, leállíthatja a termék hirdetésének megjelenítését.
  • Egyre növekvő forgalmat generál. A dinamikus keresési hirdetésekkel egyre növekvő látogatottságot és értékesítési forgalmat érhet el, ugyanis több ügyfél körében hirdetheti vállalkozását, mint a kulcsszó szerint célzott kampányok esetében.